Onze aanpak

‘Hoe kunnen we onze doelgroep bereiken? Op welke markt gaan we ons richten? Wat moeten we doen om de doelstellingen van onze organisatie te realiseren? En wat doen onze concurrenten eigenlijk?’ Wat voor veel bedrijven een struggle is, is voor ons een leuke uitdaging die we graag samen met je aangaan. Wij vertalen de wensen van jouw organisatie naar een doordachte marketingstrategie, een verrassend concept of een creatieve tekst. Om daartoe te komen lopen we een gedegen en effectief proces met elkaar door. Hoe klein of groot de opdracht ook is, deze stappen komen altijd terug; in een eerste gesprek of in een wat meer uitgediept proces.

ONZE AANPAK

Luisteren

Ontdekken

Samenbrengen

Doen

Luisteren
Tijdens ons kennismakingsgesprek luisteren wij naar je verhaal en stellen je verrassende vragen. Vragen als: wat zijn je kernwaarden, hoe profileer je je en wat wil je uitstralen richting je klanten, kun je hierbij verwachten. Maar ook: waar verdien je je geld mee of waar laat je het nu liggen, zijn essentieel om tot de kern van je vraag te komen. Een geheel vrijblijvend gesprek, waar we kennis met elkaar én met je bedrijf maken.

Ontdekken
Vervolgens stellen we ons op als klant. Wat zou ik nu van jou willen horen? En hoe gedraag ik mij, wat lees ik en wat kijk ik? Wat zijn mijn motivaties om jouw product of dienst aan te schaffen? Deze ontdekkingstocht is belangrijk om uiteindelijk jouw organisatie te koppelen aan je klantgroepen. Het vormt de kern van de tone-of-voice van je boodschap. We adviseren je welke taal je moet spreken en welke middelen je in kunt zetten om aansluiting in de markt te vinden.

Samenbrengen
Wanneer we weten wat je wilt en wat de klant van jou verwacht, dan gaan we aan de slag om jouw verhaal te vertalen naar de juiste vorm en tekst. We brengen advies uit als we denken dat het anders moet dan wat je oorspronkelijk in gedachten had of  we stellen voor wat onze strategie of idee is. Daarbij stellen we ons echt als teamgenoot op: we voelen ons onderdeel van je bedrijf en houden ook rekening met budget en capaciteit.

Doen
Tot slot komt de fase waarin we lekker gaan doen. We stellen een effectieve strategie op, bedenken een onderscheidend concept en schrijven inspirerende teksten. Daar waar nodig schakelen we zorgvuldig geselecteerde partners in. Bijvoorbeeld voor een mooi ontwerp, beeldend concept of een doelgerichte online campagne. Deze partners hebben dezelfde mentaliteit als wij: praktisch, doelgericht en oog voor kwaliteit. Uiteraard monitoren we voortdurend in deze fase of we onze doelstellingen halen en trekken proactief aan de bel als we denken dat we bij moeten sturen.

Marketingstrategie

Een goed verhaal staat pas echt als het gebaseerd is op een doordachte strategie. Lees meer.

Campagnes & concepten

Als het verhaal staat, ontwikkelen we samen het meest verassende en creatieve concept. Lees meer.

Tekstschrijven

Een tekst is niet zomaar een tekst. Een goed geschreven tekst doet meer! Lees meer.

Online onderhoud

Bereik je doelgroep op een effectieve wijze met een gepaste online strategie. Lees meer.

KRACHTIGE CAMPAGNES